Alla inlägg den 31 mars 2010

Av 4real - 31 mars 2010 13:00

..av vad 3-åringen gjorde häromdagen med sin pappa! Jag trodde att jag skulle dö av skratt!   Hans pappa kommer nyduschad ut ur badrummet i bara kalesonger och lägger sig i sängen för att vila lite. D. hör att pappa äntligen är ute och springer efter honom in i sovrummet för att busa lite. efter lite volter, kiklanden och bus ställer sig hans pappa av någon anledning på alla fyra.. D skrattar, pekar på sin pappa och utbrister:

-Haha, pappa ko!

Vi skrattar medan D. hämtar Tigger, sitt gosedjur, som han lägger under sin pappa, tar tag i lite fett som han hittar på pappans mage och börjar mjölka honom!!! Jag trodde att jag skulle dööö, sprang givetvis så fort jag bara kunde för att hämta kameran och tog ett par underbara kort. Tyvärr förbjöd han mig att lägga ut dem på bloggen..   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards