Alla inlägg under juli 2010

Av 4real - 3 juli 2010 10:10

..i magen!! Den verkar inte ha några planer alls på att komma ut *suck* Och vi som längtar såå!

Den 30 juni fick jag en hinnsvepning men det hände inte så jättemkt. Visserligen började det hända saker i min kropp men inte tillräckligt mkt för att sätta igång en förlossning. Igår fick jag genomgå en sådan till. Denna gången kändes det som att hon tog i mer så nu håller vi tummarna för att bebisen ska komma idag! Det hade varit riktigt häftigt!   Ni tänker säkert "vad är det för häftigt med just idag?!" men det är nämligen så att D är född den 7/3 och idag är det den 3/7 så därför tycker vi att det är ett perfekt datum för syskonet att födas   

I "värsta" fall kommer jag att läggas in och bli igångsatt med piller och dropp på måndag (ifall om det nu inte blir värsta babyboomen och de inte har ngt rum till mig *bläääh*)!

Ovido - Quiz & Flashcards