Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Diesel citat!

Av 4real - 22 april 2011 19:54

Tänkte skämma bort er med lite Diesel-citat!


1. Diesel o pappa är ute och cyklar tillsammans. Plötsligt ser de en katt.

D-När jag blir stor så ska jag köpa en snäll katt. En katt utan tänder!   


2. De cyklar vidare och ser en beagel (hund).

D- När jag blir stor ska jag köpa en söt liten hund!

P- Diesel, små hundar har oxå tänder..

D- VA?!   


3. Vi sitter på balkongen alla tre och njuter då plötsligt utbrister Diesel:

D- Oh! Detta är livet!   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 4real - 28 april 2011 14:54

Blir helt tokig...på mig själv! Har planerat in hela eftermiddagen: Packa skötväskan med mat och dricka till barnen Hämta Diesel Gå ner till Polishuset o fixa pass till barnen   Vad tror ni händer då? Jo först så glömmer jag nycklarna i f...

Av 4real - 15 april 2011 20:10

Klant klant klant!! Skulle vara duktig, åkte till Maxi (jag, Diesel o resten av svenska folket tydligen!) för att storhandla (igen!). Köpte 4 astunga kassar som jag skulle bära hem från parkeringen... gissa vad som händer? Jo, mina skor fastnar i var...

Av 4real - 13 april 2011 17:03

Sitter och äter lunch med Diesel idag. Den klassiska rätten bestående av köttbullar och makaroner. Diesel ser nyfiket på maten och säger: -Mamma, vad är det i köttbullarna? -Det är köttfärs, du vet sådant som vi gör biffar av. -Är det häst elle...

Av 4real - 7 april 2011 09:57

Det är så kul att se att så många läser min blogg! En hel del har frågat vad det är för schema jag kör efter nu när jag tränar och äter. Det tänkte jag berätta nu! Läste i ngn tidning om något som hette carb cycling och tyckte att det lät vettigt. ...

Av 4real - 5 april 2011 11:08

Är så glad nu! Har gått ner 1.2kg på 1 vecka och känner mig hur pigg och glad som helst! Äntligen är jag igång och denna gången slutar jag inte förrän jag är i MÅL!   Tränar och äter efter ett visst schema, det är "strikt" men inte så att det inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards