Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Syskonkärlek <3

Av 4real - 8 mars 2011 19:22

Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Christian och jag har definitivt fått äran att vara föräldrar till världens mest underbara gossar! Jag förstår inte hur man kan ha en sådan tur som vi har med att få, inte en utan TVÅ så härliga barn! Visst trotsar de (inte J än, men det kommer), men det är en del av utvecklingen så det måste de få göra, orolig hade man blivit annars. Idag till exempel när Jamie sov sitt andra middagspass och Diesel och jag satt inne på hans rum och spelade ett av mina hemmagjorda spel, så säger han plötsligt:

-Oh vad jag saknar Jamie nu när han sover! Ska han sova länge, mamma?

Mitt mammahjärta smälte och ögonen tårades   Underbara lilla gosse!   


  Så här glad blev Jamie efter att inte ha sett storebror på 1 dygn! Kramkalas!!   




  En mysstund efter babysimmet!   

 
 
Ingen bild

angeline

8 mars 2011 21:07

härligt att se =)
Me like!

 
Ingen bild

Madde

8 mars 2011 21:27

Visst är det fint. Så har vi det med Sammy och savannah :)
dessvärre så blir milo femte hjulet och bråkar gärna med dom för att få uppmärksamhet. Stackars milo. Man kanske ska ha en till så att milo oxå får någon att mysa med. Eller så kan han låna Jamie ;)
kraaaam

4real

9 mars 2011 15:23

Det är nog bäst ni skaffar en egen "Jamie" annars kommer Diesel att bråka med Milo ;)
Kjaaaaaaaaaaaaam!

 
Ingen bild

Madde

9 mars 2011 20:33

ligger jag på plus nu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 4real - 28 april 2011 14:54

Blir helt tokig...på mig själv! Har planerat in hela eftermiddagen: Packa skötväskan med mat och dricka till barnen Hämta Diesel Gå ner till Polishuset o fixa pass till barnen   Vad tror ni händer då? Jo först så glömmer jag nycklarna i f...

Av 4real - 22 april 2011 19:54

Tänkte skämma bort er med lite Diesel-citat!   1. Diesel o pappa är ute och cyklar tillsammans. Plötsligt ser de en katt. D-När jag blir stor så ska jag köpa en snäll katt. En katt utan tänder!      2. De cyklar vidare och ser en beagel (hu...

Av 4real - 15 april 2011 20:10

Klant klant klant!! Skulle vara duktig, åkte till Maxi (jag, Diesel o resten av svenska folket tydligen!) för att storhandla (igen!). Köpte 4 astunga kassar som jag skulle bära hem från parkeringen... gissa vad som händer? Jo, mina skor fastnar i var...

Av 4real - 13 april 2011 17:03

Sitter och äter lunch med Diesel idag. Den klassiska rätten bestående av köttbullar och makaroner. Diesel ser nyfiket på maten och säger: -Mamma, vad är det i köttbullarna? -Det är köttfärs, du vet sådant som vi gör biffar av. -Är det häst elle...

Av 4real - 7 april 2011 09:57

Det är så kul att se att så många läser min blogg! En hel del har frågat vad det är för schema jag kör efter nu när jag tränar och äter. Det tänkte jag berätta nu! Läste i ngn tidning om något som hette carb cycling och tyckte att det lät vettigt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards