Alla inlägg den 15 mars 2010

Av 4real - 15 mars 2010 19:05

Har precis insett att jag har kommit till det stadiet i föräldraskapet där jag har ett barn som säger riktigt roliga, tokiga och sådana där pinsamma saker som gör att man bara vill sjunka ner genom jorden!

Var på Maxi igår, jag, sambon och den där grabben som tydligen är vår (ibland undrar jag om han verkligen har några av mina gener alls!). Gossen sitter duktigt i vagnen och vi letar efter ngt bland varorna i en av hyllorna. Det kommer ett indiskt par med sin kundvagn och ler mot oss, vi ler tillbaka utan att säga något, sådär som bara svenskar gör ni vet... vad gör D. då tror ni?! Helt plötsligt vänder ungen sig mot dem och säger "bajs, bajs" och skrattar hånfullt! Trodde jag skulle döö! Har aldrig varit med om ngt pinsammare! Fick be om ursäkt till det snälla paret och sen fick grabben höra vad jag tyckte och tänkte om sådana uttalanden.

Var får de allt ifrån?! Vi säger ALDRIG så hemma, på förskolan går det barn från olika nationaliteter och han leker med alla, så jag förstår inte vad som hände? Förhopningsvis gör han inte om det.


Det är såå kul när de börjar prata, håller ni inte med?   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards