Alla inlägg den 18 mars 2010

Av 4real - 18 mars 2010 20:23

Ett par kollegor till mig har tydligen varit på en kurs där som jag egentligen inte har en blekaste aning om vad den handlade om, men det har ngt att göra med människors personlighet. Tydligen finns det de som är röda, gula, blåa och gröna. De röda var vad jag kommer ihåg väldigt bestämda, fokuserade på sitt och i princip körde sitt eget race. De blåa var riktiga perfektionister som förde statistik på allt och alla. De gröna var lite mer organiserade och mest normala. Och till sist de gula... fick inget riktigt svar där, men de verkade vara flummiga, lite så där "flower power" aktiga.. Då började jag självklart fundera på vilken färg jag var. Efter mkt om och men tror jag att jag är en blandning mellan den gröna och den gula. Jag har många ideér, men ibland kan det ta tid innan de blir färdiga, jag är organiserad till en viss gräns sen hamnar allting i en vacker låda från ikea. Så jag, jag vet inte. Vilken färg är du själv?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards