Alla inlägg den 29 mars 2010

Av 4real - 29 mars 2010 17:58

att äta mat utan att andas genom näsan?

Det är skitjobbigt rent utsagt! Jag har gått och blivit förkyld nu och nästäppa får jag leva med ett tag... Vid båda måltiderna på jobbet var jag täppt i näsan..försökte tugga men kunde inte andas..det kändes som att jag skulle kvävas! Sedan när jag väl fick in lite luft genom munnen, andades jag som en anfådd gris, det var svinjobbigt rent ut sagt!! *oink oink*   

Av 4real - 29 mars 2010 14:15

Jag har faktiskt riktigt, riktigt ont i nedre delen av ryggen, rumpan samt kring låren. Detta gör att jag ibland har riktigt svårt för att förflytta mig. Jag har ont på morgonen efter att ha legat i säängen en hel natt, då måste jag "gå igång" mig för att smärtan ska släppa. Sedan om jag går eller står för mkt/länge så kommer smärtan tillbaka igen och då fortsätter det att göra ont även efter att jag satt mig ner.

*suck*

Det är inte lätt att vara gravid..

Blir så irriterad över människors dumma uttalanden såsom "att vara gravid är ingen sjukdom!". Nej, det är det inte men man kan må dåligt ändå! Jag är inte sjuk, men det betyder inte att jag inte känner ngn smärta! De som säger sådana korkade uttalanden har antingen aldrig varit gravida eller så har de haft världens bästa, smärtfria graviditeter, empatilösa kräk!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards