Alla inlägg den 9 mars 2010

Av 4real - 9 mars 2010 20:12

Då var det MIN tur att börja blogga dårå...får se hur det går..


Tänkte att jag skulle vara anonym tillsvidare, får se hur bloggen utvecklas och hur mkt jag "råkar" avslöja om mig själv, mina tankar och åsikter. Allt som skrivs på nätet stannar ju inte på nätet... det har man lärt sig nu. Hur? Tja, spana in de riktigt populärara bloggerskorna som har blivit hur kända som helst för... ingenting! Den ena sk "modebloggen" efter den andra skapas  och blir bara mer och mer patetisk för varje inlägg som görs. Tillåt mig att spy!

Den enda "dagens outfit" ni kan få se här är var jag köpt min senaste amningsbh, en nykräkt tröja av en spädis eller ett par sletna byxor efter en dag på jobbet (jobbar på en förkola). Kan då säga att jag är gravid i vecka 25 (imorgon) med mitt andra barn, att jag fyller 27 senare i år och att jag bor med båda barns pappa.


Nu tänkte jag se vilka intressanta finesser jag hittar på den här platsen för att senare slappa framför soffan med en burk Nutella och se på Desperate housewifes..


Adios!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards