Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Ultraljud

Av 4real - 26 april 2010 16:43

Har ni sett ett sådant härligt, underbart väder vi har här i Skånestaden idag?? Det är helt underbart! Tror ni att våren kommit hit för att stanna? Jag hoppas det! Man blir så mkt gladare av den här värmen och solen. Säkert dax att införskaffa solkräm för ansiktet så man inte bränner sig.   


Var på ultraljud idag, både sambon och lille D följde med. Allt såg bra ut *ta i trä* och bebisen verkade ha det riktigt skönt och bra därinne. Tydligen så ligger den lite snett med huvudet neråt och ryggen mot min vänstra sida. Oh lilla fina "N" eller "J", längtar tills jag får hålla dig! D tyckte oxå att det var spännande...speciellt den där kladdiga geggan som doktorn la på min mage haha    Snart blir det dax att på allvar ta fram den där dammiga spjälsängen och rensa i källaren för att se om man hittar lite babykläder och vagn som går att använda! *Längtar*

 
 
Ingen bild

me

26 april 2010 20:14

Ohh så spännande, vad sa D när han såg lilla bebisen? Förstod han vad han såg?
Lillan skulle bada ikväll och sa "nu får jag allt var försiktig så jag inte gör en Diesel" jag sa va? ja så som han gjorde igår du vet...lät så himla roligt när hon sa så.
Hon var bekymrad över hur de var med honom, hade pratat om de på dagis med sin kompis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 4real - 28 april 2011 14:54

Blir helt tokig...på mig själv! Har planerat in hela eftermiddagen: Packa skötväskan med mat och dricka till barnen Hämta Diesel Gå ner till Polishuset o fixa pass till barnen   Vad tror ni händer då? Jo först så glömmer jag nycklarna i f...

Av 4real - 22 april 2011 19:54

Tänkte skämma bort er med lite Diesel-citat!   1. Diesel o pappa är ute och cyklar tillsammans. Plötsligt ser de en katt. D-När jag blir stor så ska jag köpa en snäll katt. En katt utan tänder!      2. De cyklar vidare och ser en beagel (hu...

Av 4real - 15 april 2011 20:10

Klant klant klant!! Skulle vara duktig, åkte till Maxi (jag, Diesel o resten av svenska folket tydligen!) för att storhandla (igen!). Köpte 4 astunga kassar som jag skulle bära hem från parkeringen... gissa vad som händer? Jo, mina skor fastnar i var...

Av 4real - 13 april 2011 17:03

Sitter och äter lunch med Diesel idag. Den klassiska rätten bestående av köttbullar och makaroner. Diesel ser nyfiket på maten och säger: -Mamma, vad är det i köttbullarna? -Det är köttfärs, du vet sådant som vi gör biffar av. -Är det häst elle...

Av 4real - 7 april 2011 09:57

Det är så kul att se att så många läser min blogg! En hel del har frågat vad det är för schema jag kör efter nu när jag tränar och äter. Det tänkte jag berätta nu! Läste i ngn tidning om något som hette carb cycling och tyckte att det lät vettigt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards