Alla inlägg den 8 april 2010

Av 4real - 8 april 2010 19:05

Jag tyckte att jag var så duktig igårkväll när jag förberedde och packade ner allt viktigt som jag skulle ha med mig idag. Jag skrev en lapp med texten "urinprov" på och la den på WC-stolen, jag la fram en stor lapp där jag skrev "fasta" på då jag var tvungen att gå till mvc på fastande mage. Jag som älskar frukostar! Tog fram vår lilla laptopp och la den på laddning. Den behövdes idag då jag skulle göra sockerbelastningen ju som tar ca 2h Visst var jag duktig!


Imorse packade jag ner allt och tog det med mig till Mvc. En sockerbelastning går till så här: Man går till mvc när man är i v.29, där får man ett STORT glas vatten som de har blandat med en enorm mängd socker och detta ska drickas upp inom några minuter. Sedan sitter man och rullar tummarna i 2 h för att de sen ska ta ett blodprov och förhoppningsvis konstatera att allt är ok. Vilket de gjorde även denna gången på mig.


Men de där 2 timmarna..under dessa hade jag planerat att blogga och surfa, därför hade jag med mig min lilla vita lappis. Tror ni att jag tänkte på det trådlösa nätet då? Knappast!! Där satt jag, viktig som sjutton med min lilla laptopp och kunde inte göra ett sk*t *suck*


Typiskt!

Ovido - Quiz & Flashcards