Alla inlägg den 11 april 2010

Av 4real - 11 april 2010 13:06

Sedan den 19e mars har någon i min familj varit sjuk, speciellt under helgerna. För det mesta så är det C som varit förkyld eller haft ont i halsen. Denna helgen är det min tur. Jag har fruktansvärt ont i min hals och prata kan jag nästan inte alls. Gissa vem som lider mest av det här då? Jo det gör ju vår älskade D som hållt sig frisk! Vi orkar ju inte göra något roligt med honom, stackarn! Han får mest sitta hemma, eller så går vi visserligen ut med honom, men vi kan ju inte träffa folk med risk för att smitta dem.

*suck*

Så nu har jag faktiskt gjort som så att jga ringde min mamma och hon kom och hämtade honom. Han ska vara där hela dagen och leka. Han var så glad att han planerade i princip hela vistelsen där innan hon kom   De skulle titta på hästar och grisar och andra djur, de skulle äta pizza och så skulle D leka med sin kompis Olivia som bor granne med mormor. Han var så glad och lycklig så jag önskar verkligen att han får en toppendag! Själva ska vi sitta här hemma hälla i oss hostmedicin och se på gamla och nya avsnitt av FlashForward.


Ha det bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards