Alla inlägg den 13 april 2010

Av 4real - 13 april 2010 15:25

...det man ska?!

Som nu idag till exempel. Min plan var att börja med middagen och dammsuga, sedan förhoppningsvis gå ut med D. Vad gör jag istället?

Jo, jag sitter här framför datorn och BLOGGAR!!! Visserligen har jag som ursäkt att jag faktiskt nästan precis varit och handlat och har ont i bäckenet vilket gör det jobbigt att både stå och dammsuga och skala potatis... men de skalar ju inte sig själva.. och dammråttorna blir inte färre de heller tyvärr..

Av 4real - 13 april 2010 08:30

..för alla er som gillar att veta EXAKT vad andra gör   


*06.00 väckte min käre son mig och ja vi gick upp *gäsp*

*"Horton hears a who" ville D se..hans ord är min lag...

*Frukost

*D och jag spelar lotto och memory

*Jag diskar

*D badar sina djur i vasken

*D bestämmer sig för att han ska bada själv med alla djuren i badkaret. Sagt och gjort.

*Jag ser på TV

*D ser 30 min på sin "elefant"-film igen.

*Lyckas övertala D att vi ska vila lite.. vi somnar!! (vaknar ca 3h senare)   

*Äter

*Vi klär på oss

*Åker till min kiropraktor

*D vill cykla på sina blåa cykel. Vi tar fram den och är ute i ca 1h. Hans pappa har hunnit hem nu så vi är ute alla 3.

*Hem igen.

*D badar sina djur i vasken.

*D bestämmer sig ganska snabbt för att han oxå ska bada med djuren (dejá vú?!)

*Jag sätter mig vid datorn, C lagar middag.

*Middag

*D leker

*Vi ser lite på TV

*Vi lägger D

*TVn är min =)


Detta var igår..vi får se vad dagen har att erbjuda!   

Ovido - Quiz & Flashcards