Alla inlägg den 10 april 2010

Av 4real - 10 april 2010 16:43

Var på Väla idag. Var där med sonen och C och letade efter en gravidjacka till mig samt ett par enkla skor som man bara kan glida in i utan att behöva knyta och hålla på. Det är inte så lätt att ta på sig skorna i v. 29 och lättare blir det inte precis..


Hittade en bra fleece på polarn och pyret (ni som känner mig vet att pop INTE är ngn högprioriterad butik i vår familj) som jag köpte, däremot är jag fortfarande utan skor..  Hittade ett par sådana som jag ville ha, men det är inte så smart att prova nya skor med svullna fötter. Trodde dojjan skulle spricka!

Just det! När vi var inne på pop som kom självklart Bamse och Mumin (?!) förbi utanför butiken, D såg bara ryggarna på dem och gissa om han tjatade att han ville hälsa på dem resten av rundan! Tror ni att vi hittade Bamse igen? Han fanns ingenstans att hitta och tro mig, vi drog ut på Välabesöket bara för hans skull och han dök aldrig upp igen   D var lika glad som smileyn här intill..

Ovido - Quiz & Flashcards