Alla inlägg den 9 april 2010

Av 4real - 9 april 2010 20:11

Plötsligt får jag en förkylning som sätter sig i halsen. Låter numera som en gammal alkis. Det lustiga är att en 5-årig flicka på min avdelning lider av samma problem och det lät inte riktigt klokt när hon och jag pratade med varandra hahaha!

Nästäppan som ofta kommer i samband med graviditet har jag sedan X antal månader tillbaka, nästäppan som kommer i samband med förkylning gör det hela betydligt värre och just nu har jga båda. Igen.

Känner att det på senaste tiden har blivit något av en "klagoblogg".. kan inte hjälpa det, så här dåligt har jag faktiskt inte mått på länge. Men det blir ändring på det oxå snart... håll ut!


En kollega lyckades känna på min bebis sparkar idag. Det var första gången för hennes del att få känna sådana sparkar och hon tyckte att det var riktigt läskigt!   Det var rätt roligt att se haha! När den första sparken kom drog hon undan sin hand som om hon fått värsta stöten! Sedan "vande" hon sig lite och lyckades hålla kvar handen några fler sekunder nästa gång. Hon var riktigt modig..  

Ovido - Quiz & Flashcards