Alla inlägg den 20 september 2010

Av 4real - 20 september 2010 15:53

Jag försöker göra allt på en gång..Varför?! För att vara duktig? Tja...


Barnen och jag kom precis hem från öppna förskolan. Lillen somnade i bilen som tur är (inte sovit på alldeles för många timmar!), Diesel ville se på Rorry, jag ville kolla igenom posten/kolla mailen/blogga/ge Diesel yougurt och nötter/lägga Jamie i sängen och kanske själv ta lite yougurt med nötter som mellanmål. Allt detta SAMTIDIGT!


Och hur gick det då?

Jodå, det gick rätt bra, förutom att jag inombords känner mig riktigt stressad. Varför utsätter jag mig för detta då?! Jag vet inte, eller jo..jag gillar att ha många bollar i luften, vill bara bli av med den där inre stressen. Försöker andas lugnt. Samtidigt vill jag få allt detta gjort INNAN Jamie vaknar och han kan ju sova allt från 5 min till 2h!


Jag har kollat igenom halva posten, satt igång Rorry, gett Diesel yougurt (2ggr till och med), håller på att blogga, och så har jag ju lagt lillen som sover än... mailen har jag helt glömt bort (fast nu kom jag ju på det   ).


Ska kolla mailen nu, efter att jag kollat min Facebook först ju....!!

Ovido - Quiz & Flashcards