Alla inlägg den 16 september 2010

Av 4real - 16 september 2010 20:07

Barnen sover, barnen sover i sina lugna bo..

Sambon är på gymmet och jag ska snart dega framför TVn med en skål nötter! Själv har jag oxå börjat träna. Jag och Christian går varannan dag på gymmet. Min träning är inte speciellt avancerad just nu. 10 veckor efter förlossningen har det ju bara gått så jag tar det rätt så "lugnt" än så länge. Tänkte följa detta upplägget september ut sen får jag lägga till lite övninger. MEn just nu så ser det ut så här:


20min intervallträning på crossen (30 sek så fort jag kan, 1 min i vanligt tempo etc.)

3*plankan (så länge jag orkar, ca 30 sek)

3* 12 ryggövning (vet ej vad den heter men jag ligger på magen och lyfter överkroppen, inga konstigheter, döenkelt!)

Sedan plankan igen fast denna gången gungar jag fram och tillbax om ni förstår vad jag menar (minst 1*12)

Streching


Som ni ser, inget avancerat alls. Roligt, snabbt och enkelt än så länge   

Försöker gå en hel del med Jamie i vagnen nu oxå. Blir olika mycket beroende på vädret. Vem vill ut och traska i regnet liksom?! Inte jag i alla fall! 


Nu ska jag se "Dameges" och käka nötter! *gott*

Ovido - Quiz & Flashcards