Alla inlägg den 25 november 2010

Av 4real - 25 november 2010 16:34

Följande inträffade igårkväll:

Diesel sov. Jag såg på Grey´s och Christian satt vid datorn. Plötsligt kommer Diesel ut ur rummet. Han ser vaken och "pigg" ut. Jag går mot honom och frågar ifall om han behöver kissa. Nej det vill han inte. Börjar följa honom tillbaka till sängen men han vänder sig om och säger till mig att det är pappa som ska lägga honom. Ja, ja inget att bråka om, pappa kommer istället och jag återgår till soffan och  Gray´s. När Christian väl kommer ut så skrattar han och säger:

  

-Vet du vad han sa till mig?!

(Hur ska jag veta det, jag var ju inte där!) - Nej, vad?

Han kupar sina händer och säger:

-"Här pappa du får ta guldet!"


  


Hahaha vad vi skrattade! Bör tilläggas att han är väldigt förtjust i sagan om Robin Hood just nu 'fniss*

Ovido - Quiz & Flashcards