Alla inlägg den 11 november 2010

Av 4real - 11 november 2010 09:01

I helgen var det fest! Vi var på 35-års fest med Hollywood-tema   Minns nog inte ens när jag var på fest senast! Men den här festen var riktigt rolig. Festen hölls hemma hos en vän och det var sådär lagom mycket folk, lagom trångt. Det bjöds på god taco, drinkar och en god efterrätt.

Men det var inte lätt att bestämma vad man skulle ha på sig! I vanliga fall väljer man kläder samma dag eller i bästa fall dagen innan, men nu var man tvungen att planera detta i flera veckor! Vem vill jag gå som? Kommer andra att klä ut sig till samma karaktär som mig? Har jag råd med de här kläderna egentligen? Passar jag som det? etc. Ja, ni fattar, det är inte så enkelt.

Jag hade tidigt bestämt mig för att jag skulle ha en bekväm klädsel som inte kostar så mkt, gärna ngt jag kan ha på mig mer än en gång liksom. Jag gick där och tänkte, sedan kom jag på den perfekta outfiten för mig! Jag skulle gå som Gaby Solis i Desperate Housewives! Hittade de perfekta kläderna på HM, plattade till håret, på med gympadojjor och vips så hade jag kvällens bekvämaste kläder!   Vann visserligen inte priset för kvällen bästa klädsel men det gjorde nästan ingen annan heller hehe


  

Ovido - Quiz & Flashcards